آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

آرینا مو فرفری

!!!!!!!!!!!!!!!!

1390/11/29 2:31
نویسنده : مامان آرینا
1,755 بازدید
اشتراک گذاری

مو فرفری مامان با اون چشمای گردت...

امروز وقتی می خواستی عروسکتو بدی مامانی ، به طرف مامانی پرتاب کردی...

حالا مامانی می خواد به آرینا یاد بده که پرتاب کردن وسایل کار خوبی نیست...        

مامانی عروسکو باکمال احترام می ده به بابائی واز بابائی میخواد که عروسکو بده مامانی

چند بار مامانی و بابا این کارو انجام دادن تا خوب ببینی و یاد بگیری...

حالا نوبته تست گرفتن از آریناست.....شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے     

مامانی:عروسکو می ده به آرینا و از آرینا می خواد که عروسکو بده به مامانی...

آرینا عروسکو با دو دست می بره پشت سر و پرتاب می کنه سمت مامانی....

نه مثل اینکه آموزش جواب نداد.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نگین مامان رادین
29 بهمن 90 2:10
الاهی ای جونم لجباز شدی عروسک.
عزیزم اگه حساسیت نشون ندی از سرش می افته ولی اگه ببینه رو کارش حساس شدین بدتر می کنه.

مامانی مهربون،مامان خیلی از کارای آرینا رو نادیده می گیره که آرینا روش حساسیت نشون نده ولی نمی خوام در آینده خدای نکرده کارائی بکنه که باعث خجالت مامانی بشه.
مامان حنا
29 بهمن 90 5:05

آرینا جونو خیلی دوست دارم دقیقا شیطونیهاش مثل دخمل منه
آرینای عزیزمو ببوس و محکم توی بغلت فشارش بده


خاله جون ما هم شما و حنا جونو خیلی دوست داریم.
مامان سانای
29 بهمن 90 9:17
آفرین مو فرفی مودب
مامان بهی
29 بهمن 90 13:10
سلام آرینایییییییییی خوشمل خالههه
مرسی از مامان جونت که با حوصله بهت چیزای خوب خوب یاد می ده منم با افتخار لینکتون کردم


سلام خاله جون.چشماتون خوشگل می بینه.من هم با کمال میل لینکتون کردم.
مامان کيانا
29 بهمن 90 14:04
از خوندن مطالب وبلاگتون واقعا لذت ميبرم هم زيباست وهم آموزنده....آريناي موفرفري نازمو ببوس


ممنون دوست عزیزم نظره لطفتونه.من و آرینا می بوسیمتون.
مامان خورشيد
29 بهمن 90 14:06
واي چه بامزه. خدايي بيشتر از اينكه نارحت بشين خندتون نگرفت؟ واقعا وروجكن و ما ها رو سركار مي ذارن.


خاله اعتراف کنم چرا من وبابائی هم خیلی خندمون گرفته بود و از طرف دیگه نمی خواستیم توروی آرینا بخندیم.خدائی خیلی سخته که نخندی.
مامان ماهور
29 بهمن 90 14:14
آخي نازي
ماماني ناراحت نباش كم كم ياد ميگيرم


ممنون دوست خوبم از دلگرمی شما.انشااله.
مامان طاها
29 بهمن 90 14:58
مو فرفری خوشمزه ,
میبینی مامانی چقدر ما ها رو با کاراشون سر کار میذارن یه دنیا خودشون پر از شور ونشاط
وای وقتی که قهر میکنن آدم دلش میخواد دو لپی قورتشون بده
واقعا شیرینی زندگی هستن



دقیقا مامانی ،حتی قهر کردنشونم شیرینه.
نایسل
29 بهمن 90 16:12
ای جونم دلم خیلییی باحاله از خنده مردم
یکی این یکی با حوله میخواسته بره بیرون واییی خدای من چقدر عسله
از طرف من ببوسسسس


واییی من بودم میخوردمممشششششششش


ای وای خاله پس فراااااااار.من وآرینا هم می بوسیمتون.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
29 بهمن 90 17:53
آفرین دخمل خوب وآفرین به مامن وبابا....



ممنون خاله جون.
عمه لیلا
29 بهمن 90 22:08
خب چه انتظارایی دارین از بچه


آرینا:عمه لیلا با شما هیچ غمی ندارم.
مامان:عمهههههههههههههههههههه...
مامان پارسا قند عسل
30 بهمن 90 1:08
عزیز دل خاله....
وقتی وندم کلی از خوشحالی خندیدم،چون فکر میکردم که یه جایه کار من ایراد داشته.ولی الان میبینم که همه بچه ها عین هم هستن.عسل خاله


خاله جون ما بچه ها با هم اتحاد داریم همه کارامون با هماهنگیه.
غیر شوخی واقعا کار تمام بچه ها شبیه هم هستن یه جورائی ذاتی مثل گریه موقع تولد.
عروسکم پرنیا
30 بهمن 90 13:49
سلام
با اجازتون ما لینکتون کردیم


سلام.با کمال میل لینکتون کردم.